Pagina's

maandag 5 augustus 2013

Demak up waterproef oog make-up remover


Hoi vandaag laat ik jullie deze water proef make up remover van demak up zien

Dit is een hele fijne make up remover die ik als een hele tijd gebruik. Hij zorgt er echt voor dat zelfs de extreemste waterproef make up er af gaat het enige nadeel van de ze oog make up remover is day die een dun laatje vet op je huid achter laat maar dat geeft ook niet voor zo een lage prijs verder kan ik hier niet echt zo veel over vertellen alleen dat het gewoon een hele fijne make up remover is die ik iedereen aan raadt 

Demak up remover te koop bij de action en koste maar 0.99 euro voor 125 ml 

Bedankt voor het lezen ik hoop dat je er wat aan gehad hebt en heb je nog vragen dan kan je die hier onder stellen 
X Louise 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten